Veelgestelde Vragen

Veelgestelde vragen


  • Wat is mijn ringmaat?

Check deze pagina om daarachter te komen.

  • Welke maat oorring heb ik nodig?

Check deze pagina om daarachter te komen.

  • Verkopen jullie oorbellen per stuk of per paar?

Dit verschilt per product, veel oorringen en oorstekers verkopen wij per stuk. Mix & Match! Wil je zeker zijn of dit het geval is, check dan de info op de productpagina.

  • Waar zijn de producten van gemaakt?

Onze producten zijn gemaakt van 925 sterling zilver met soms daaroverheen een laagje goud. Check deze pagina voor meer info over de materialen.

  • Kan ik ook losse bedels kopen?

Ja dat kan zeker, losse bedels kan je vinden op de pagina met de kettingen We hebben ook oorringbedels, deze kan je vinden bij de oorringen.

  • Wat is gold plated?

Check deze pagina voor meer info.

  • Is het echt zilver?

Ja! Check deze pagina voor meer info.

  • Zijn de stenen echt?

Jazeker, we vinden het onwijs belangrijk dat we producten verkopen die echt zijn. Per product staat er duidelijk bij om welke steen het gaat en op deze pagina kan je er nog veel meer info over vinden!

  • Hoe houd ik mijn zilver mooi?
  • Check deze pagina voor meer info!

  • Hoe kan ik jullie bereiken?
  • Je kan ons het snelste bereiken door een mailtje te sturen naar: info@wiezewasjes.nl

    • Help, mijn account doet het niet!
    We hebben in februari een nieuwe site gekregen en helaas is het niet gelukt om alle accounts van de vorige site mee te verhuizen. Je kan het beste een nieuw account aanmaken! Heb je vragen over vorige bestelling om bijvoorbeeld zo achter je maat te komen? Stuur ons even een mailtje, dan kijken we het voor je na!

    Aankoop en betaalwijze:


    • Hoe kan ik betalen?

    Je kan online betalen via ideal, creditcard, paypal en bancontact Mister Cash. In de winkel kan je contant en met de pin betalen, we accepteren hier geen creditcard.

    • Het product in mijn winkelmandje is ineens uitverkocht, wat nu?

    Ahh dat is heel erg jammer! Het kan zijn dat iemand net voor jou dit product heeft afgerekend waardoor het nu uitverkocht is. Producten in je winkelmandje zijn niet gereserveerd voor je. Helaas kunnen we vaak niet met zekerheid zeggen of een product terug in de collectie komt omdat het vooral unieke vondsten zijn,  je kan ons hier natuurlijk altijd een mailtje over sturen!

    • Kan ik achteraf betalen?

    Nee dit is helaas niet mogelijk.

  • Help, ik heb geen bevestigingsmail gekregen!
  • We zien dit helaas vaker gebeuren, vaak zit de mail dan bij je SPAM dus check die map eerst even. Nog steeds niks? Mail ons, dan kijken we het voor je na!

     

    Verzending:

     

    • Hoelang duurt de verzending?

    Dit duurt maximaal 7 dagen. Lees hier meer over de verzending!

    • Welke dagen versturen jullie pakketjes?

    Wij versturen de pakketjes op maandag, woensdag en vrijdag (tijdens SALE periodes en feestdagen kunnen deze dagen afwijken).

    • Kan ik het naar een ander adres laten sturen?

    Jazeker, dit kan je invullen tijdens het afrekenproces!

    • Help, ik heb mijn adres verkeerd ingevuld!

    Dat is niet zo handig, maar geen ramp als je het ons direct laat weten. Stuur zo snel mogelijk een mailtje met daarin je goede adres en je ordernummer naar info@wiezewasjes.nl en als je pakketje nog niet verzonden is kunnen we het voor je aanpassen! (als het pakketje wel al is verzonden kunnen we helaas niks meer doen)

    • Help ik heb mijn pakketje niet ontvangen!

    Wat vervelend! Weet je zeker dat je adres klopt en dat het niet per ongeluk bij de buren is komen te liggen? Stuur ons een mailtje en we kijken hoe we kunnen helpen!

    • Hoe werkt een cadeaubon via de mail?

    Deze worden niet automatisch verstuurd, dit doen wij handmatig. Dus het kan zijn dat je een paar uurtjes moet wachten voordat deze bij je in de mailbox zit!

    • Kan ik mijn pakketje ophalen in de winkel?

    Ja dit kan zeker, deze optie kan je aanvinken tijdens het afrekenproces. Houd er rekening mee dat het pakketje wordt ingepakt op kantoor en dat hij daarna naar de winkel wordt gebracht. Hij ligt dus niet meteen voor je klaar, je krijgt een mailtje als je hem kan komen ophalen.

  • Kunnen jullie het pakketje ook inpakken als cadeautje?
  • Wiezewasjes is het winkeltje vol met cadeautjes voor jezelf! Wij pakken alle pakketjes in als een leuk cadeautje, voor jezelf en natuurlijk ook voor een ander. Maar let op; echte feestverpakkingen hebben we niet. Heb je een speciale wens? Stuur ons even een mailtje, wie weet kunnen we iets voor je betekenen. Of bestel een cadeauzakje van het Blue House project bij je producten, dan kan je het zelf nog iets specialer inpakken!

     

    Retouren:

     

    • Kan ik een product ruilen?

    Nee ruilen is helaas niet mogelijk! Wel kan je je producten retourneren. Dit kan je doen binnen 14 dagen, ongedragen en met alle eventuele kaartjes er nog aan. Check deze pagina voor meer info!

    • Hoe werkt retourneren?

    Check deze pagina voor alle info!

    • Wat is het retouradres?

    Wiezewasjes 
    Binckhorstlaan 36-M106 
    2516 BE Den Haag 
    Nederland

    (vergeet niet je ordernummer en naam te in het pakketje te stoppen, zonder deze informatie kunnen we je retour niet verwerken)

    • Wanneer krijg ik mijn geld terug?

    Je krijgt een mailtje van ons als we je retour hebben ontvangen en dan kan je binnen 14 dagen je geld terug verwachten op de rekening waarmee is betaald.

     

    Garantie:

     

    • Help ik heb een kapot product binnen gekregen!

    Oei dat is niet de bedoeling! Stuur  een mailtje naar info@wiezewasjes.nl met een foto en je ordernummer, dan helpen we je verder.

  • Hoe lang is de garantie op sieraden?

  • Er zit drie maanden garantie op je aankoop, is er binnen deze periode iets met je lievelings aan de hand? Stuur ons een mailtje met een foto en je ordernummer.

    • Zit er garantie op de edelstenen?

    Er zit geen garantie op de losse edelstenen die we verkopen. Als blijkt dat er iets fout mee is als je deze net geleverd hebt gekregen, laat het ons dan direct weten!

    • Zit er garantie op het vervagen van de gold plated sieraden?

    Er zit geen garantie op het verkleuren van gold plated producten, lees hier meer over deze producten!


    Winkel:

     

  • Waar is jullie winkel?

  • Papestraat 9, Den Haag

    070-2147480

    De winkel en webshop zitten op verschillende locaties. Check deze pagina over de winkel!

    • Hebben jullie nog meer verkooppunten?

    Nee! We verkopen onze producten alleen zelf op de website en in onze winkel in Den Haag.

    • Hebben jullie alles wat online staat ook in de winkel?

    Nee en ook niet alles wat we in de winkel hebben staat online. De winkel en webshop zitten op verschillende locaties en met 2000+ producten is het lastig om overal alles gelijk te hebben, dus wil je speciaal naar de winkel komen voor een product? Neem dan even contact met ons op of het wel op voorraad is!

    • Kan ik mijn cadeaubon uitgeven in de winkel?

    Ja dit kan zeker!

  • Wat zijn de openingstijden van de winkel?

  • Maandag 12.30 uur - 17.30 uur

    Dinsdag  11.00 uur - 17.30 uur

    Woensdag 11.00 uur - 17.30 uur

    Donderdag 11.00 uur - 17.30 uur

    Vrijdag 11.00 uur - 17.30 uur

    Zaterdag 11.00 uur - 17.30 uur

    Zondag 12.30 uur - 17.00 uur

    Check deze pagina voor meer informatie over de winkel!

  • Zijn jullie open met koopavond? En tijdens feestdagen?

  • We zijn niet open met koopavond, dit doen we alleen af en toe rond de feestdagen en dit geven we dan duidelijk aan. Feestdagen zelf zijn we soms wel en soms niet open ook dit geven we duidelijk aan op onze sociale media en winkel pagina. Check deze pagina voor de meest actuele informatie over openingstijden!